''jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut''

Skrivet 2009-11-15 Klockan 14:45:56

ni vet att jag hatar söndagar!
ni vet nu att jag är hur trött som helst,
för jag har typ inte sovit ett piss. HAHA
men det va fett värt! bara de att jag kommer vara galet
trött imorgon i skolan, (a)
jag orkar ingenting idag
men ska vara med min kompis emma pemma
jag vet att ni är avundsjuka.

hahah jag ska göra ett videoinlägg
för jag är så galet wannabe alla
hahahahah

nej, nu ska jag sova middag.
puss (L)



allt vi hade, kasstade du iväg
hela mitt hjärta, krossade du i 1 000 bitar.

jag är inte mig själv längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!