ilikeeverythingwithyou <3

Skrivet 2009-11-14 Klockan 17:49:49

började med att min mamma kom in och väckte mig vid 10
så skulle vi dra på öppethus på mimers
asså dethär med gymnasie val är grymt jobbigt!
längtar bara tills allt är över! &att jag väl går på gymnasiet!

men jag tror jag vet vad jag vill nu:
1. estetprogrammet @ porthälla
2. estetprogrammet @ hulebäck
3. fordon @ mimers hus

HAHA jag vet, fordon
men det verkar så galet fräckt! hihi
jaja vi får se vad det blir.

efter det hämtade vi iaf pappa vid flyget
&när vi kom hem så fick jag den här parfymen av honom
HUGO BOSS, INTENSE woman


ikväll har jag ingen aning om vad som händer,
men ska nog ut och träffa ngn hoppas jag! hihi

nu ska jag käka pizza

loveu (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!