i miss you.

Skrivet 2009-11-18 Klockan 23:00:24

hajjuu ((:
som ni ser, så har jag ny designe, jag kände att jag tröttnade på min gamla,
den kändes typ för.. barnslig hhihi .
så det fick bli ändring på den ((: grejen är bar att nu efteråt
så kommer det upp min gammla design, vilket stör mig ngt extremt! haha
iaf, det blev ingen uppdatering igår, för jag varken hann eller orkade!
men det va först simning i skolan, &jag var med! helt otroligt HAHA
sedan blev det hem&fixa sig, sedan buss in till stan för att efter det
ta tåget till partille, eftersom jag skulle på öppethus
men när jag kom dig, så visade det sig att mamma inte ens hade åkt från jobbet ;o
så jag gick och hälsade på johan på fordon , gahh tönt.
dom typ stog och fixade med ngn motor och jag fattade inget (a)
sen kom iaf mamma, så kollade vi det programmet som jag funderat på,
men blir så himla förvirrad för jag vet verkligen inte vad jag vill gå!
jag vill gå samhäll, för man får bra jobb efteråt osånt
men jag vill ändå gå ngt kul, typ estet ;o HAH! åh.
efter det, så gick jag och mamma tillbaka till johan &hans kompisar.
vilket var pinsamt, eftersom min mamma jobbar med bilar och kunde allt där (a) HAH

nej, nu måste jag sova.
det är skola imorgon, det är torsdag och en dag närmare HELG!

godnatt blooooggen (L)


~
andreas, jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!