härlig helg, dålig uppdatering.

Skrivet 2009-11-29 Klockan 14:56:55

jag vet att jag har uppdaterat dåligt, men jag har inte haft tillgång till datorn.
i fredags va det iaf mys hemma hos madde,
vi kollade på film, pratade, &kollade på film.
klockan 2elr ngt hoppade jag in i duschen, hahha
sedan efter det blev det ännu mer film!
vi såg midsommar, vilket är en blandad drama/skräckis typ.
& hannah med H. den var inte alls lika bra som den andra!

vi gick och la oss runt 3, gick upp vid 11 nästa dag (lördag)
för att sedan åka till uddevalla!
det var riktitigt kul, hahah
inte för att vi gjorde så himlans mycket,
vi letade efter plus gymnasiet som madde ska söka till,
gick och åt på donken, luffade på willys,
sedan tillbaka till tåget.

uddevalla var verkligen en mysig stad!
hihi
framöver ska vi göra såna små utflykter
till olika städer, eftersom vi båda har fritidskort! :)





har inte så mycket bilder.
men om madde skickar,
så kommer det några fler.

nu ska jag åka skridskor med mamma
&henns jobb.

mer uppdateras sedan.
one love / s


Kommentarer
Postat av: lovisaahlqvist @ bdb

Skrivet 2009-12-03 Klockan 20:09:15
hur lång tid tog det att åka till uddevalla? (a)

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2009-12-03 Klockan 22:46:44
1h typ med tåg :)

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!