gooodmorgon söndag -.-

Skrivet 2009-11-01 Klockan 14:01:29

jahop, vaknade typ 13:14 idag då HAHA men det är härligt att sova.
nu har jag precis fixat mig lite iaf, och ska snart äta frukost,
fick reda på att det är tacos xd
så jag ska käka tacos till frukost :D
det va även helt underbart bra dag igår.
byggde domino med lillebror på dagen hihi
sedan gick han &jag och köpte godis (a)
sedan klockan 17.00 var det bandy.
kollade på det med mormor, axel, mamma, pappa & östen.
ifk vann med 3-1 mot falun!
sedan gick jag hem och bytte kläder och drog och mötte först
pontus & robert, och efter det cissi.
vi drog och satte oss på donken, typ som vanligt hahahaha
men det är ju så varmt så (a)
sedan gick vi tillbaka mot willys och mötte pontus&robert igen.
sen så stog vi drä typ aaas länge :s så blev det sjukt kallt
så vi drog till maxi för dom skulle köpa vantar xd
efter det kom erika och vi satte oss på donken igen :)
sedan spenderasdes kvällen av att sitta utanför maxi och diskutera massa olika onödiga saker. hahaha
klockan 00 drog jag hem :)
men jag va liksom inte trött :o
så jag snackade med världens underbaraste andreas :D ihihih

ahja, nu måste jag äta frukost innan jag svälter (a)
pusssss <3



han är inte som alla andra, han är speciell (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!