gårdagen '

Skrivet 2009-11-26 Klockan 15:23:21

igår var det skola som vanligt, &det funkade kanon.
efter skolan stannade man lite &vänta på erika.
sedan gick hon med mig (i regnet) till busstationen eftersom
jag skulle köpa fritidskort.
efter det drog vi hem till mig,
jag fixade mig och gjorde klar engelskan,
va tvunngen att bli klar, eftersom jag skulle till hulebäcksgymnasiet
med min mormor på kvällen.
det var verkligen jätte mysigt, det var middag där
så klockan 18:30 var det middag i matsalen
potatisgratäng med typ skinka, svin gott.
sen va det 2uppträdanden av estetprogrammet.
&efter det skulle man gå med den person som höll i det program man ville kolla på.
alltind vad jätte jätte bra årdnat, så tror det blir hulebäck som första val.



jätte dålig bild,
men det är ett av uppträdandet igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!