galenmenbrakväll (a)

Skrivet 2009-11-08 Klockan 01:44:39

det blev en bra dag idag,
åkte ju in till göteborg med erika, jag köpte verkligen världens
snyggaste kallsonger, fast dom va typ som trosor :) så dom ska jag använda!
men vi kom iaf tillbaka till kungälv vid 6 elr ngt sånt,
så drog vi hem till madde, och va där en pyttis'
sedan drog jag och erika ner till kungälv och mötte cissi, hih
sedan blev det dra vidare till maxi &donken,
snackade dessutom med världens underbaraste i tlfn (a)

sen drog vi typ omkring, blev att vi slutade på bussta
och där träffade vi en maaassor med folk som kom med bussen
från gbg, dom hade tydligen varit i vårgårda,
men så hade det varit för tråkigt så dom kom tillbaka till
tha big tooown KUNGÄLV! ha-ha
stog och pratade med massor med folk där (a)
sedan följde vi johan bäckman en bit hem,
cissi och eeriiika till bussen, &efter det traskade jag och sofia hemåt.
det blev en lyckad kväll trotts allt '

nu ska jag lägga mig, &sova lääääääge
bloggar imorogon babes!
PUSS (L)



so.. kiss me? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!