fredag kväll, kanske sova?

Skrivet 2009-11-21 Klockan 00:16:01



har precis kommit hem, från en helt underbar kväll.
var segt i början, men jag, erika, cissi, addi &daner hittade sofia
så vi gick hem till henne eftersom det regnade ute
det blev chill i soffan till idol, myuspys.
sen sov jag lite , innan det blev ut igen.

blev väckt av att cissi flög på mig och kittlade mig,
&efter det fick jag världens asg.
så jag vet inte riktigt, har sagt en hel del galna saker ikv.
men det bjuder vi på.

imorgon ska jag åka med mamma &lämna axel hos mormor,
sen på kvällen är jag förövrigt ensam hemma,
så jag får se vad som hittas på då.

nu blir det nog sängen, eftersom jag är galet! trött.
dessutom sovmorgon imon, för det är ingen träning.
och min arm dödar mig.

over n' out.
eran kärlek, sandra.


måste bara dissa en sak.
- FOLK SOM STIRRAR!

jag hatar seriöst folk som bara står och glor!
om det är ngt som dom har synpunkter på.
något dom vill fråga, eller säga till om.
GÖR DET DÅ!
för jag hatar seriöst folk som bara glor.

allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!