dåålig uppdatering, förlåt!

Skrivet 2009-11-03 Klockan 22:26:32

okej, asså förlåt jag vet att jag har vairt sämst på att uppdatera!
det har bara varit så mycket nu!
var ju första dagen på min prao igår, &det gick toppen verkligen!
fick egendator och arbets uppgifter att göra.
sitter liksom vid datorn hela dagarna, har gjort hela dagen idag också.
plus att jag hade båtkursen igår, så det blev ingen tid över till uppdatering.

jag lovar, jag ska skärpa mig och uppdatera mera!
men nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon.
pusspuss (L)(L)



jag vet inte om man kan bli sötare än vad du är!
du är kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!