äntligen fredag.

Skrivet 2009-11-27 Klockan 15:12:07

äntligen fredag, &den här dagen har varit riktigt härlig.
skolan gick snabbt, så när vi hade slutat
gick jag och ebba till nyfiken och fikade.
hahaha, såg dessutom björn gustafsson då xd kanske inte jätte coolt
men jag har aldrig sett honom i verkligheten, &ändå bor vi i samma stad haha
anyway, ska packa ihop mina sista saker, eftersom jag ska sova hos madde inatt.
och imorgon ska vi till uddevalla för att kolla på ett gymnasie.
kommer bli en jätte mysig helg känner jag på mig.
bara det blir bra väder också, hihi .

jaja, uppdaterar kanske mera ikv.
one love, your love / ssandrayvonne



madelen anna rosén <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!